Monday, April 14, 2008

surat utk ceewah

Oi ceewah,
apa ko buat mengecheck blog aku?? aku dh la mengupdate setahun skali.. itupun kalau rajin hehehe

aku skarang sangat busyyyyyy sampai nk membebel dlm blog or even bloghopping pun tak sempat. sangat busy. busy main game :P

bile mu pindah kertehh????? siap jadik engineer platform algi tuuu.. powerr.. ko jadik engineer drilling angin sejuk ke? heheh.. nampoaknye terpaksala slalu check blog orang yg "keboringan" di platform. musti akan ader byk updates.. siap lupa ko dah ader farah aaaand fatin :P pawi tatau la dah beranak ke blom. mustila dah kot kan. ko musti tau

oi aku akan ke kt next two weeks. aku nk melawat ikang ikang di lautan yg luas terbentang di terengganu. so ko nk aku bawak ape2 dr kl ke.. domino pizza ke? big apples donut ke? hohoho.. but seriusly let me know ok. aku bleh tinggalkan kat counter airport.

ok dah malas. wanted to type all the above in ur comments box tapi panjang so haf to resort to here. skarang perlu pulang. bella the drama is waiting for me. then i haf to watch "kawin muda" on tv1. syioookk i tell u.

so take care. cu when i cu.
cau cincau

yg benar,
yong

3 comments:

Bluedynno said...

Waaa... Yong, tq sebab buat satu entry spesel untuk aku je. Terharu aku. Fyi, blog kau ada dalam list RSS aku so aku tau bila kau update. Then u better update more often la. Aku nak kirim 2 benda je kalau kau datang KT. Pertama: Mag Digital Camera Malaysia April 2008. Kedua: Mag Msportbike yang latest. Dua2 tu payah nak dapat kat sini. Tolong ek, hehehe.

Nana said...

aku jeles!!

hahaha.. kenapa yong tak nak buat entry utk aku??

Bluedynno said...

Sebab aku still hensem & menten macam dulu.... muahahaha!!!